Heeft u haast met het ontvangen van uw bestelling?
Wij begrijpen u!
Dit is alles wat u moet weten:
- Ons logistieke team is van maandag tot en met vrijdag actief.
- Tijdens het weekend en op feestdagen worden er geen bestellingen klaargemaakt.
- U ontvangt een e-mail zodra uw pakket is verzonden en u kunt uw bestelling volgen met het trackingnummer in die e-mail.
Houd er rekening mee dat wij om ecologische redenen regelmatig het karton en de verpakkingen van onze leveranciers hergebruiken.
Bezorging bij u thuis of in een afhaalpunt.
U kunt uw verzendmethode kiezen tijdens het bezorgproces. Wij behouden ons het recht voor om de vervoerder te kiezen op basis van de bestemming van het pakket, met uitzondering van afhaalpunten. Wij werken samen met Bpost of leveren via onze eigen dienst.
Afhalen in de winkel:
U kunt ervoor kiezen om uw bestelling af te halen in onze winkel te Nevele. Afhalen in de winkel is altijd gratis.
Zodra uw pakket in de winkel beschikbaar is, wordt u per e-mail op de hoogte gebracht.
Wij leveren in België, Nederland en Luxemburg.
De verzendkosten worden berekend op basis van de verzendmethode en het land van bestemming.
Voor leveringen naar België bedraagt de levertijd gemiddeld 2 tot 4 werkdagen.
Voor leveringen in Nederland en Luxemburg bedraagt de levertijd gemiddeld 4 tot 6 werkdagen.
De op de webshop aangegeven levertijden zijn gebruikelijke gemiddelde tijden en komen overeen met de totale verwerkings- en levertijd.
Wij rekenen € 10 bezorgkosten aan voor leveringen in België tot een aankoopbedrag van € 150, boven dit bedrag is de levering gratis. Naar Nederland en Luxemburg zal er steeds € 15 aangerekend worden.
Belangrijk:
De klantendienst zal met jou contact opnemen om de levering te bespreken indien:
- Het pakket meer dan 30kg weegt
- Het product niet met standaard levering kan geleverd worden, zoals brandbare producten.
Zodra uw zending is aangemaakt ontvangt u een bevestigingsmail met daarin een track & trace-link waarmee u het pakket kan volgen vanaf verwerking tot aflevering.
Als uw bestelling via Bpost wordt verzonden, kunt u uw levering ook volgen door uw trackingnummer in te voeren op: track.bpost.cloud
Als u niet aanwezig bent wanneer uw pakket wordt afgeleverd, zal de vervoerder een afwezigheidsbericht (briefje) in je brievenbus steken of je op de hoogte brengen via e-mail/sms. Het pakket wordt meestal de volgende werkdag naar het dichtstbijzijnde Bpost-kantoor of afhaalpunt gebracht waar je het dan binnen een bepaalde termijn kan ophalen.
Het spijt ons dat er een probleem is met de verzending van uw pakket.
Neem contact op met onze klantendienst via service@pitt.be. Ons team zal er alles aan doen om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. (Houd er rekening mee dat u een verzoek tot onderzoek bij de vervoerder moet indienen. Vervoerders hebben een wettelijke termijn om dit onderzoek uit te voeren.)
Zodra uw bestelling is voorbereid, overgedragen aan de vervoerder en gevalideerd is, is het niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen.
Kan het pakket niet worden afgeleverd, bijvoorbeeld door een fout in het adres? Dan komt het terug bij ons en kijken we samen hoe we het verder kunnen afhandelen.
U kunt contact met ons opnemen via service@pitt.be en wij zullen ons best doen om een oplossing te vinden.
Je ontvangt een e-mail zodra je pakket klaar is voor ophaling.
Vanaf dat moment kun je je bestelling ophalen. Neem gewoon je bevestigingsmail mee.
Zo simpel is het!