Overslaan naar inhoud

     
Welkom op onze nieuwe webshop 

Bestellingen

Hier zijn enkele veelgestelde vragen over bestellingen.

Terug

Eenvoudiger kan bijna niet:

  • Blader door onze website en voeg de gewenste artikelen toe aan uw winkelmandje.
  • U zal zien dat het aantal producten in uw winkelmandje wijzigt bij elke aanpassing. Dit wordt aangegeven door het winkelwagen-pictogram rechtsboven op de pagina.
  • Wanneer u klaar bent met uw keuze, gaat u naar uw winkelmandje.
  • Controleer de inhoud van uw bestelling.
  • Selecteer de bezorgmethode: thuisbezorging of afhalen in de winkel.
  • Klik op “Uw bestelling afronden” en volg de stappen naar de betaling.


Zodra uw bestelling is bevestigd, doet ons logistieke team er alles aan om deze zo snel mogelijk te verzenden!

U kunt de status van uw bestelling controleren door in te loggen op uw klantenzone op onze website, te klikken op het tabblad 'Bestellingen' en naar het gedeelte 'Verwerken' te gaan. Je kan ook steeds contact opnemen met onze klantendienst.

Helaas kunt u uw bestelling niet meer wijzigen nadat deze is bevestigd.


Indien nodig kunt u altijd een annulering van uw bestelling aanvragen door contact op te nemen met onze klantenservice via service@pitt.be We zullen ons best doen om een ​​oplossing voor u te vinden.

Zodra uw bestelling is bevestigd, doen we er alles aan om deze zo snel mogelijk te verzenden. Daarom is het technisch niet mogelijk om uw bestelling zelf te annuleren.

U kunt contact opnemen met onze klantendienst via service@pitt.be. Wij zullen ons best doen om het verzendproces te stoppen voordat het pakket aan de vervoerder wordt overgedragen.

Controleer eerst je spamfolder. Mogelijk is je bevestigingsmail daarin terechtgekomen.

U kunt uw bestellingen ook bekijken door in te loggen op uw klantenzone op onze website en te klikken op het tabblad ‘Bestellingen’. Als de bestelling die u zojuist heeft geplaatst in de lijst staat, is uw bestelling succesvol geregistreerd.

Als de bestelling die u zojuist heeft geplaatst niet in de lijst staat, is er een probleem opgetreden en is uw bestelling niet correct geregistreerd. Probeer uw bestelling opnieuw of neem contact op met onze klantenservice!

  • Door in te loggen op uw klantenpagina op onze site en te klikken op het tabblad ‘Bestellingen’.
  • In uw orderbevestigingsmail. Het ordernummer staat zowel in de onderwerpregel als in de hoofdtekst van de e-mail.